ترجمه آهنگ some one like you از adele


I heard, that you're settled down

شنیدم که سر و سامان گرفتی

That you found a girl and you're, married now


که دختری پیدا کردی و حالا ازدواج کردی


I heard, that your dreams came true

شنیدم که رویاهات حقیقی شدن


I guess she gave you things
I didn't give to you


حدس میزنم اون چیزایی به تو داده که من نداده بودم


Old friend, why are you so shy

دوست قدیمی، چرا انقدر خجالت


Ain't like you to hold back
Or hide from the light


بنظر نمیاد که عقب بکشی یا از نور مخفی بشی


I hate to turn up out of the blue uninvited but I

من متنفرم که ناگهانی بدون دعوت جایی برم اما من

Couldn't stay away I couldn't fight it

نمیتونستم ازت دور بمونم،نمیتونستم باهاش بجنگم


I had hoped you'd see my face

من امیدوار بودم وقتی صورت من میبینی


And that you be reminded that for me it isn't over


و به یاد بیاری که برای من تموم نشده


Never mind I'll find someone like you

بیخیال من یکی مثل تو پیدا میکنم


I wish nothing but the best For you too,

آرزویی جز بهتربن ها برای تو ندارم

 don't forget me

من فراموش نکن


I beg, I'll remember you say

خواهش میکنم، من به یاد میارم که تو میگفتی


Sometimes it lasts in love،But sometimes it hurts instead

بعضی وقتا عشق تا آخر ادامه پیدا میکنه اما بعضی وقتا برعکس،ضربه میزنه


Sometimes it lasts in love،But sometimes it hurts instead yeah


بعضی وقتا عشق تا آخر ادامه پیدا میکنه اما بعضی وقتا برعکس،ضربه میزنه


You know how the time flies

تو میدونی که زمان چقدر سریع میگذره


Only yesterday it was the time of our lives

تنها دیروز زمان زندگی ما بود


We were born and raised In a summer haze


ما بدنیا آمدیم و بزرگ شدیم در مه تابستانی

bound by the surprise Of our glory days

 غرق اون زیبایی و شکوه اون روزهای حیرت انگیز شده بودیم


I hate to turn up out of the blue uninvited

من متنفرم که ناگهانی بدون دعوت جایی برم

but I  Couldn't stay away I couldn't fight it

اما من نمیتونستم ازت دور بمونم،نمیتونستم باهاش بجنگم

I hoped you'd see my face

من امیدوار بودم وقتی صورت من میبینی


And that you'd be reminded that for me it isn't over


و به یاد بیاری که برای من تموم نشده


Never mind I'll find someone like you

بیخیال من یکی مثل تو پیدا میکنم


I wish nothing but the best for you too

 آرزویی جز بهتربن ها برای تو ندارم


Don't forget me I beg, I'll remember you say

من فراموش نکن خواهش میکنم، من به یاد میارم که تو میگفتی


Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead


بعضی وقتا عشق تا آخر ادامه پیدا میکنه اما بعضی وقتا برعکس،ضربه میزنه


Nothing compares no worries or cares

با هیچی قابل مقایسه نیست، بدون نگرانی یا دلشوره


Regrets and mistakes their memories made

پشیمانی ها و اشتباهات،اینها خاطرات میسازند


Who would have known how bittersweet This would taste

کی میدونست یه چیز تلخ و شیرین چه مزه ای داره


Never mind I'll find someone like you

بیخیال من یکی مثل تو پیدا میکنم


I wish nothing but the best For you too,

آرزویی جز بهتربن ها برای تو ندارم

 don't forget me

من فراموش نکن


I beg, I'll remember you say

خواهش میکنم، من به یاد میارم که تو میگفتی


Sometimes it lasts in love،But sometimes it hurts instead

بعضی وقتا عشق تا آخر ادامه پیدا میکنه اما بعضی وقتا برعکس،ضربه میزنه


Never mind I'll find someone like you

بیخیال من یکی مثل تو پیدا میکنم


I wish nothing but the best For you too,

آرزویی جز بهتربن ها برای تو ندارم

 don't forget me

من فراموش نکن


I beg, I'll remember you say

خواهش میکنم، من به یاد میارم که تو میگفتی


Sometimes it lasts in love،But sometimes it hurts instead

بعضی وقتا عشق تا آخر ادامه پیدا میکنه اما بعضی وقتا برعکس،ضربه میزنه

Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

بعضی وقتا عشق تا آخر ادامه پیدا میکنه اما بعضی وقتا برعکس،ضربه میزنه


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: